הגברת עירנות שווה יותר מכל מאמץ כיבוי:  נמנע אסון כבד בפארק הגשרים התלויים בנשר

מטייל בפארק הגשרים התלויים בנשר דיווח לפיקוח עיריית נשר על מערום של עצים וזרדים חשוד. ככל הנראה יועד להצתה במקום

 

בעיריית נשר לא ממתינים להגיב לשריפת החורש הבאה, פקחי העירייה מצאו בפארק קק״ל הגשרים התלויים מערום זרדים ועצים אשר כנראה תוכנן להצתה. המערום זוהה הודות לעירנותו של מטייל אחד אחראי בפארק.

בשיחה שנערכה בין ראש עיריית נשר, רועי לוי לטפסר חזי לוי מפקד מחוז חוף בעקבות הגילוי הוחלט לראשונה על שיתוף פעולה בו יוקצו כוחות לסיורים יזומים באזורים הרגישים.

רועי לוי, ראש עיריית נשר, אמר: ״אני גאה באזרח על גילוי העירנות ובכוחות הפיקוח העירוני על התגובה שמנעה אסון, במקרה של שריפת יער, כפי שראינו באסונות הקודמים, התגובה היא מוגבלת ביותר ומתרכזת במאמצי מניעת התפשטות. אני מברך על מאמצי המניעה של עיריית נשר וכבאו והצלה לישראל ועל שיתוף הפעולה החלוצי.

טפסר חזי לוי, מפקד מחוז חוף, אמר: ״אני מברך את עובדי העירייה על פעילות הפיקוח בשטח אשר הצליחה לזהות בזמן ולמנוע שריפה שהייתה עלולה לסכן את התושבים. עירנות הרשויות והנוכחות בשטח היא קריטת במיוחד בימי קיצון ויובש, לכן לאחרונה פועל במחוז חוף מערך 'שומר היערות' בשת"פ הרשויות וגופי אכיפה במטרה לסייר בשטחים וביערות למנוע ולצמצם את תופעת ההצתות.״

 

צילום: עיריית נשר

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות